Concept en vormgeving

Zo enthousiast als ik ben, ga ik bij iedere opdracht het liefst meteen aan de slag. Sterke ideeën vertalen in doeltreffende middelen. Maar eerst denken we samen goed na over de dingen die we gaan doen. Ik hoor altijd graag wat je wensen zijn en welke boodschap je aan je (potentiële) doelgroep over wil brengen. Op basis van deze gegevens bepalen we samen het creatieve concept. Dat is de basis van alle middelen die we gaan inzetten.


Inzetten van middelen

De mix met middelen waarmee we het creatieve concept uitwerken kan heel beperkt, maar ook heel uitgebreid zijn. Denk maar eens aan de plaatsing van een eenmalige advertentie of het versturen van een uitnodiging. Maar we kunnen ook een volledige campagne voorbereiden en uitvoeren. Bijvoorbeeld met een website, brochure, folder, flyer en poster. De keuze uit de verschillende middelen is afhankelijk van verschillende factoren. De boodschap die u over wilt brengen bijvoorbeeld. Maar ook het doel dat u daarmee wil bereiken. En het beschikbare budget uiteraard.

 

Vormgeving

Als het concept en de juiste mix van middelen bepaald is, is het tijd om creatief aan de slag te gaan. Het concept vertalen in visueel pakkende ontwerpen. Soms heel gewoon, als dat nodig is. Maar soms ook opvallend anders.

 

Samen weten we altijd een passend en - indien nodig - creatief idee te bedenken!

Knutselkraan Spierings Mobile Cranes

Vormgeving magazine Hanexpress

Presentatie Bakker Goedhart

Facebook
Instagram
LinkedIn
Twitter

Deze website wil gebruik maken van cookies.