Ontwerp van een logo of complete huisstijl

Een huisstijl is de visuele presentatie van een bedrijf of merk. Een combinatie van een logo, kleurgebruik, typografie en andere vormelementen, maar bijvoorbeeld ook aan het gebruik van foto- en ander beeldmateriaal. Een bewuste keuze voor een bepaalde huisstijl is dus erg belangrijk. Het bepaalt mede het gezicht en het imago van een bedrijf.


In sommige situaties kan het belangrijk zijn een nieuwe huisstijl te ontwikkelen. Of om de bestaande huisstijl op te frissen. Bijvoorbeeld bij de start van een nieuw bedrijf. Of bij een fusie of overname, het wijzigen van bedrijfsactiviteiten of bij een naamswijziging. Maar ook als de huidige huisstijl niet meer past bij de huidige identiteit van het bedrijf. 

 

Eerst een stapje terug..

Ik kan hier nog veel dieper op ingaan. En dat doe ik dan ook graag in een vrijblijvend gesprek. Hierin komen een aantal belangrijke vragen aan bod. Bijvoorbeeld over de visie, missie en strategie van je bedrijf. In andere woorden: wie ben je, waar sta je voor, wat wil je bereiken en hoe doe je dat? En doe je dat wel goed? Zien anderen je ook op de manier zoals je dat graag zouden willen? Door na te denken over dit soort zaken, doe je bewust even een stapje terug. Met als uiteindelijke doel op de langere termijn flinke stappen vooruit te maken. 

 

Ben je op zoek naar een nieuw huisstijl? Of vind je een nieuw logo voorlopig even voldoende? Wil je alle mogelijkheden graag een keer bespreken? Neem dan contact op voor een vrijblijvend gesprek!



logo-sec.png

Facebook
Instagram
LinkedIn
Twitter

Deze website wil gebruik maken van cookies.